Highway

Saturday 26 October 2013

Masih ada kekosongan: Pendaftaran Kursus Kontraktor 12-13 Nov 2013



Masih terdapat kekosongan bagi kontraktor yang lama, yang baru atau bakal kontraktor untuk meyertai kursus kontraktor anjuran Akrab Tarining & Services dengan kerjasama CIDB Johor.

Kursus yang menawarkan 20 mata CCD kali ini akan membawa modul Pemantauan & Kawalan Dalam Pelaksanaan Projek Pembinaan yang nanti, ilmu dan maklumat yang akan disampaikan sangat berguna untuk kita menjadi kontraktor yang profesional bukan kontraktor yang main semberono sahaja.

Ramai kalangan kontraktor yang tidak ambil berat atau malas belajar mengenai pengetahuan dan selok belok ilmu pembinaan akan mengalami kerugian akibat salah urus kewangan, tidak mampu mengawal projek dan tidak mustahil, ramai juga yang ditipu oleh pembekal dan lebih teruk lagi, dikelentong oleh pekerja asing yang lebih mahir yang mempunyai niat tidak baik.

Penyarah bagi kursus ini telah mempunyai pengalaman selama 20 tahun dan diiktiraf oleh CIDB dan UTM. Beliau dianggap pakar dalam mengendalikan latihan seperti kursus kontraktor ini dan kerap menjadi panel jemputan dalam dan luar negeri semenanjung.

Cepat, sila taipkan Kukon2 <Nama> jarak < Alamat> dan hantar ke 0197577708

Sila taipkan alamat emel jika ada untuk penghantaran borang pendaftaran dan jadual waktu kursus. Terima kasih.

Contoh : Kukon2 Muhammad Fateh 105 Jalan Lingkaran T6 Kluang muhdfateh@gmail.com

No comments:

Post a Comment